Skip to main content

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Cała Polska (praca zdalna)

Umowa

Kontrakt B2B

Wymiar pracy

Pełny etat

Czym będziesz się zajmować?

 

  • Jako nasz opiekun będziesz odpowiedzialny za pierwszy kontakt z klientem pochodzącym z zimnych telefonów oraz dostarczonych leadów i umawianie spotkań Agentom ds. nieruchomości,
  • Kolejno będziesz ponawiał lub podtrzymywał kontakty niezrealizowanych jeszcze spotkań,
  • Przez cały okres pracy możesz liczyć na wsparcie managerów, którzy chętnie pomogą Ci rozwiązać dany problem.

Kogo dokładnie szukamy?

 

  • Szukamy kandydatów z doświadczeniem w pracy z ludźmi, szczególnie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • Ważne jest dla nas posiadanie umiejętności miękkich. Zależy nam na osobach empatycznych, z pozytywnym nastawieniem do życia oraz elastycznym podejściem do klienta (w branży natrafiamy na klientów o różnych typach osobowości) oraz potrafiących wybrnąć z klasą z różnych sytuacji podczas rozmowy z klientem,
  • Kandydaci powinni być otwarci na wiedzę. Rynek nieruchomości jest rynkiem zmiennym: dwa tematy, które na pierwszy rzut oka wydają się podobne, w rzeczywistości mogą okazać się zupełnie różne i wymagać innego podejścia,
  • Posiadanie wiedzy o rynku nieruchomości będzie Twoim dodatkowym atutem, lecz nie jest to warunek konieczny,
  • Do wykonywania Twoich obowiązków niezbędne będzie zaangażowanie w pracę, konsekwencja w działaniu oraz koncentracja na wynikach,
  • Dotychczasowe doświadczenie w telefonicznej pracy z klientem B2B i B2C.

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

 

  • Czas pracy w przedziale godzinowym od 9:00-11:00 do 17:00-19:00,
  • Nie ponosisz kosztów bieżącej pracy, np. telefonu,
  • Nauczymy Cię pracy w branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami bez presji oraz w komfortowych warunkach i z dobrymi praktykami,
  • Nie jesteśmy korporacją. System CRM oraz spotkania wykorzystujemy do zwiększania sprzedaży, a nie kontroli pracowników.

Jak przebiega wdrożenie?

 

  • Wdrożenie do firmy trwa od ok. 1 tygodnia,
  • W czasie onboardingu odbywają się spotkania szkoleniowe w formie online,
  • Przez pierwszy tydzień odsłuchujesz rozmowy jako osoba towarzysząca oraz obserwujesz pracę bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek.

Jak będziesz wynagradzany?

 

  • Wynagrodzenie oparte jest na systemie prowizyjnym + podstawa,
  • Prowizje od umówionych spotkań wynoszą w granicach 140 zł (w zależności od formy zatrudnienia),
  • Prowizje od sprzedaży od 2 do 10% od prowizji uzyskanej ze sprzedaży (w zależności od źródła pochodzenia sprzedawanej nieruchomości).

Co jeszcze oferujemy?

 

  • Niezbędny do pracy sprzęt, np. telefon,
  • Szkolenia z zakresu sprzedaży, nieruchomości, w tym doszkalanie bieżące, zagadnienia prawne, spotkania z ekspertami, treningi biurowe,
  • CRM oraz pakiet Google wspomagające pracę,
  • Nowoczesne narzędzia pomagające w analizie rynku oraz cen nieruchomości,
  • Konkursy finansowe,
  • Zaplecze doradców: kredytowych, brokerów ubezpieczeniowych, prawników, notariuszy, fotografów, wykonawców itp.,
  • Imprezy integracyjne.

    Wyślij aplikację