Specjalista/Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta
Cała Polska (praca zdalna)
Kontrakt B2B
Pełny etat
Czym będziesz się zajmować?
- Jako nasz opiekun będziesz odpowiedzialny za pierwszy kontakt z klientem pochodzącym z zimnych telefonów oraz dostarczonych leadów i umawianie spotkań Agentom ds. nieruchomości,
- Kolejno będziesz ponawiał lub podtrzymywał kontakty niezrealizowanych jeszcze spotkań,
- Przez cały okres pracy możesz liczyć na wsparcie managerów, którzy chętnie pomogą Ci rozwiązać dany problem.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy kandydatów z doświadczeniem w pracy z ludźmi, szczególnie w telefonicznej obsłudze klienta,
- Ważne jest dla nas posiadanie umiejętności miękkich. Zależy nam na osobach empatycznych, z pozytywnym nastawieniem do życia oraz elastycznym podejściem do klienta (w branży natrafiamy na klientów o różnych typach osobowości) oraz potrafiących wybrnąć z klasą z różnych sytuacji podczas rozmowy z klientem,
- Kandydaci powinni być otwarci na wiedzę. Rynek nieruchomości jest rynkiem zmiennym: dwa tematy, które na pierwszy rzut oka wydają się podobne, w rzeczywistości mogą okazać się zupełnie różne i wymagać innego podejścia,
- Posiadanie wiedzy o rynku nieruchomości będzie Twoim dodatkowym atutem, lecz nie jest to warunek konieczny,
- Do wykonywania Twoich obowiązków niezbędne będzie zaangażowanie w pracę, konsekwencja w działaniu oraz koncentracja na wynikach,
- Dotychczasowe doświadczenie w telefonicznej pracy z klientem B2B i B2C.
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Czas pracy w przedziale godzinowym od 9:00-11:00 do 17:00-19:00,
- Nie ponosisz kosztów bieżącej pracy, np. telefonu,
- Nauczymy Cię pracy w branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami bez presji oraz w komfortowych warunkach i z dobrymi praktykami,
- Nie jesteśmy korporacją. System CRM oraz spotkania wykorzystujemy do zwiększania sprzedaży, a nie kontroli pracowników.
Jak przebiega wdrożenie?
- Wdrożenie do firmy trwa od ok. 1 tygodnia,
- W czasie onboardingu odbywają się spotkania szkoleniowe w formie online,
- Przez pierwszy tydzień odsłuchujesz rozmowy jako osoba towarzysząca oraz obserwujesz pracę bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek.
Jak będziesz wynagradzany?
- Wynagrodzenie oparte jest na systemie prowizyjnym + podstawa,
- Prowizje od umówionych spotkań wynoszą w granicach 140 zł (w zależności od formy zatrudnienia),
- Prowizje od sprzedaży od 2 do 10% od prowizji uzyskanej ze sprzedaży (w zależności od źródła pochodzenia sprzedawanej nieruchomości).
Co jeszcze oferujemy?
- Niezbędny do pracy sprzęt, np. telefon,
- Szkolenia z zakresu sprzedaży, nieruchomości, w tym doszkalanie bieżące, zagadnienia prawne, spotkania z ekspertami, treningi biurowe,
- CRM oraz pakiet Google wspomagające pracę,
- Nowoczesne narzędzia pomagające w analizie rynku oraz cen nieruchomości,
- Konkursy finansowe,
- Zaplecze doradców: kredytowych, brokerów ubezpieczeniowych, prawników, notariuszy, fotografów, wykonawców itp.,
- Imprezy integracyjne.